Wednesday, December 26, 2012

:tirai 2012:


Tatkala labuhan tahun 2012 makin menurunkan tirainya...saya makin keliru dan resah. Tahun ini akan berlalu pergi, pergi membawa beribu kenangan manis dan pahit. Terlalu banyak memori yang saya simpan untuk tahun ini.

Saya tahu, pasti akan ada dugaan yang akan mematangkan hidup saya namun adakalanya saya tidak mampu. Kaki ini terluka, hati ini pedih.

Untuk yang mengerti, saya hargai sokongan kalian pada saya.

Namun, pada yang tahu bercakap. Anda tidak layak menilai secara kasar kerana anda tidak pernah tahu hal sebenar malahan anda selalu butakan mata, pekakkan telinga, bisukan mulut untuk mengetahui hal sebenar. Kepercayaan saya pada anda sudah tiada.

Mode: Aku maafkan kamu, tak perlu kita bertemu, teruskan hidup jangan sebut namaku...

No comments: